Vraag & Antwoord
Wilt u een offerte aanvragen?
Doormiddel van het formulier ingevuld naar ons te mailen (info@activevloer.nl) ontvangt u zo snel mogelijk een offerte.
Aanvraagformulier
Wat houdt wand op tapijt precies in en hoe wordt dit berekend?
Wanneer de vloerbedekking eerst wordt gelegd en er naderhand wanden op worden geplaatst heb je hiermee te maken. De strekkende meters worden door ons op het project opgemeten en tijdens de werkzaamheden doorgegeven. Vaak heeft u al een idee hoeveel het ongeveer zal zijn.
Waarom zijn de kosten hoger wanneer het te verwijderen tapijt op hout is verlijmd in plaats van op een beton vloer?
Het is lastiger en vergt meer tijd om tapijt van hout af te halen dan van beton. Daarnaast is het niet mogelijk een stripmachine te gebruiken wanneer het tapijt op hout is verlijmd. De scherpe messen van de stripmachine gaan dan in het hout staan, waardoor de ondervloer en het mes beschadigd raken.
Kunnen jullie alle soorten wanden verwijderen?
Wij verwijderen alleen systeemwanden, houten wanden en niet dragende wanden.
Wanneer de klant zelf een container regelt, voeren jullie het afval er dan wel in af?
Uiteraard. Wanneer de klant een container plaatst, gooien wij het afval er netjes in en bespreken direct wanneer de klant de container(s) kan afmelden.
Wat gebeurt er wanneer een klant verkeerde informatie heeft verstrekt over een project waar al een offerte voor is gemaakt?
Wanneer we met een project beginnen inspecteert onze voorman de vloeren. Wanneer we tijdens onze werkzaamheden op bijvoorbeeld een dubbele vloer stuiten geven we dit direct door. De klant kan dan het besluit nemen of deze wel of niet verwijderd dient te worden. Ook wanneer het aantal vierkante meters afwijkt, wordt dit tijdig besproken.
Welke betalingstermijn hanteert Active vloerverwijdering?
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum. Mits onderling anders is afgesproken.
Werken jullie door heel Nederland?
Ja, wij werken door heel Nederland.
Werken jullie ook buiten Nederland?
Ja, alleen rekenen we dan wel reisuren als we de grens over zijn. Containers kunnen we in het buitenland niet regelen.
Wat doen jullie met gemaakte parkeerkosten?
Wanneer we niet gratis kunnen parkeren declareren we de kosten bij de klant. We overleggen dan een parkeerbon.
Wanneer een container niet op locatie kan worden geplaatst, maar een aantal straten verderop, heeft dit betrekking op de kosten voor het afvoeren?
Wanneer we verder moeten lopen dan 50 meter voor het afvoeren, rekenen we een extra tarief in onderling overleg met de klant.